Reklama na Facebooku – narzędzie idealne dla małego biznesu

Małe biznesy stanowią większość polskich form i są fundamentem gospodarki, jednak wiele z nich nie przynosi jednocześnie satysfakcji swoim właścicielom, co często związane jest z brakiem pomysłu i większych funduszy na skuteczną reklamę. Koszty nie muszą stanowić jednak bariery, zwłaszcza w przypadku skorzystania z reklamy na Facebooku, w tym z Facebook Ads.

Reklama na Facebooku – działania darmowe a te płatne

Wiele firm posiada strony i profile na Facebooku, jednak większość z nich polega na tradycyjnym sposobie zdobywania klientów, jakim jest udzielanie się w dyskusjach na dedykowanych grupach i poleganie na organicznym ruchu. Takie działania jednak nie są w pełni skuteczne, gdyż Facebook ogranicza dziś widoczność tym biznesom, które nie wykupią na nim reklamy.

Chociaż takie działania wiele osób bulwersują, kampanie reklamowe na Facebooku są o wiele skuteczniejsze niż bezpłatne działania, a do tego ich efekt jest niemal natychmiastowy.

Ile kosztuje płatna reklama na Facebooku?

Płatna reklama na Facebooku możliwa jest przede wszystkim dzięki narzędziu, jakim jest Facebook Ads. Umożliwia ono stworzenie wysoce spersonalizowanej reklamy, która widoczna będzie tylko dla osób o ściśle określonym profilu. Aby była ona skuteczna, trzeba więc sporo wiedzieć o swoich klientach, w tym posiadać też informacje o ich wieku, płci, miejscu zamieszkania, zainteresowaniach i innych ważnych z punktu danego biznesu czynnikach.

Posiadając te dane, można je łatwo i szybko wprowadzić do kreatora reklam, po uprzednim zasileniu konta na Facebooku przeznaczoną na reklamę kwotą.

Kwota ta może być naprawdę niska, a wiele biznesów przeznacza zaledwie kilkadziesiąt złotych na kampanie Facebook Ads, jednak tak niski budżet jest rozsądny tylko w przypadku biznesów najmniejszych, dla których nawet jeden kilku dodatkowych klientów jest gwarancją lepszego funkcjonowania, czy też uzyskania płynności finansowej, bowiem nawet przy tak małym budżecie można już dokonać skutecznych konwersji, jeżeli reklama jest poprawnie skonfigurowana.

Z powyższych powodów reklama na Facebooku jest często głównym sposobem pozyskiwania przez małe biznesy klientów w Internecie. Jeśli szukasz specjalistów którzy pomogą poprawidzić Ci kampanię Facebook Ads zajrzyj na stronę: https://ppcefekt.pl/oferta-facebook-ads/